" /> Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) - "Антонов" розробить новий транспортний літак Ан-178 Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
 
 
 
    
 
Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
Фестивалі
Майбутнє України
ГО "БМФ Реабілітації
Статут ГО "БМФ Реаб
 


Погода
Погода!


45176834 Відвідувачів
Укрінформ
Міністерство оборони
Урядовий портал
Боевое Братство
Орденские планки – ветеранам
Президент України Офіційне інтернет-представництво
"Антонов" розробить новий транспортний літак Ан-178 Надрукувати Надіслати електронною поштою
ImageУкраїнський авіаційний науково-технічний комплекс імені Антонова почав розробку проекту транспортного літака Ан-178, пише газета "Комерсант-Україна". Ан-178 стане модифікацією пасажирського Ан-158 (Ан-148-200), який в перспективі повинен замінити застарілі Ан-24, Ан-26 і Ан-32. Ці літаки активно використовуються ВПС України, Росії, країнами СНД, Африки, Азії та Латинської Америки.
За словами президента компанії "Мотор Січ" В'ячеслава Богуслаєва, проект Ан-178 передбачає внесення змін в Ан-158, характерних для вантажних літаків. Зокрема, буде розширений фюзеляж. "Мотор Січ" займеться розробкою і виробництвом нових двигунів для перспективного транспортного літака. За попередньою оцінкою, вантажопідйомність нового літака складе 15-20 тонн. Для порівняння, вантажопідйомність Ан-32 складає 7,5 тонни, а Ан-26 - 5,5 тонни.
Українські компанії чекають, що на проектування і створення першого екземпляра Ан-178 піде близько двох років. Основними ринками збуту транспортного літака стануть Росія, країни Близького Сходу і Африки, які вже сьогодні активно використовують літаки АНТК імені Антонова.
Зараз в деяких країнах СНД і Африки, а також в Індії, Шрі-Ланці, Колумбії, Перу, Мексиці і Афганістані експлуатуються близько 350 літаків Ан-32. За даними на 2007 рік у розпорядженні ВПС цих і деяких інших країн знаходилося близько 400 літаків Ан-26. Сьогодні багато держав почали списувати Ан-26 і Ан-32 і в найближчі декілька років цей процес лише прискориться.
По словах Богуслаєва, основною перешкодою в розвитку проекту Ан-178 може стати відсутність фінансування. "На те, щоб запустити Ан-178, потрібно близько 150 мільйонів доларів. Такі засоби в нашому бюджеті не передбачені, і знайти їх в Україні через фінансову кризи найближчим часом неможливо", - заявив Богуслаєв. У "Мотор Січ" не виключають, що частина коштів може надати російська Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) - літаки марки "Ан" в більшості випадків виробляються як в Україні, так і в Росії.
Основними ринками збуту нового літака стане Росія, країни Близького Сходу і Африки, вважає аналітик компанії "Інфомост" В'ячеслав Коновалов. На його думку, в Росії в Ан-178 буде зацікавлено міністерство оборони, яке раніше оголосило про програму заміни військово-транспортних літаків, а також авіакомпанії, що працюють в Сибіру і на Крайній Півночі. "Ми могли б претендувати також на ринки країн Євросоюзу, у тому числі на замовлення для НАТО. Але в АНТК немає необхідних європейських ліцензій, і попередні спроби їх отримати не увінчалися успіхом", - відзначає експерт. Спільний ринок збуту Ан-178 він оцінюється в 700-800 машин протягом 10-12 років.
З врахуванням передбачуваної ціни літаків в 20-25 мільйонів доларів спільний ринок збуту складе від 14 до 20 мільярдів доларів", - відзначив Олександр Кава – директор центра економічного і політичного аналізу. За його словами, найближчі конкуренти майбутнього українського літака - Loockheed Hercules C-130 і Casa C295 на 30-40% дорожче за український аналог.
 
< Попередня   Наступна >

 

 
 
© 2005-2018, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.