" /> Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) - У Вінниці робитимуть гелікоптер Мі-2МСБ2 Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
 
 
 
    
 
Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
Фестивалі
Майбутнє України
 


Погода
Погода!


43706803 Відвідувачів
Боевое Братство
Орденские планки – ветеранам
Президент України Офіційне інтернет-представництво
Укрінформ
Міністерство оборони
Урядовий портал
У Вінниці робитимуть гелікоптер Мі-2МСБ2 Надрукувати Надіслати електронною поштою
 ВАТ "Мотор Січ" придбає державне підприємство "Вінницький авіаційний завод" і налагодить на ньому ремоторизацію вертольотів "Мі-2". Як передає кореспондент УНІАН, про це на брифінгу у Вінниці повідомив голова Ради директорів "Мотор Січі" В’ячеслав БОГУСЛАЄВ. «Економіка на Вінницькому авіазаводі склалася не кращим чином, і Міністерство промислової політики вирішило піти шляхом банкрутства підприємства. У результаті цього приблизно через півроку підприємство у Вінниці стане повноправною частиною "Мотор Січі".
У нас вже є дев`ять заводів, Вінницький стане десятим. Ми могли піти іншим шляхом – викупити це підприємство, але за цим стоїть ціла низка процесуальних моментів, пов`язаних з судами, скаргами, оспорювання тощо. Тому більш чистий і швидший варіант – через банкрутство», - повідомив В.БОГУСЛАЄВ.
Він також відзначив, що Президент поставив завдання: заповнити підгалузь авіаційної промисловості, якої не вистачає, і організувати конструкторське бюро, яке проектуватиме і супроводжуватиме свої вертольоти, і негайно розпочати ремоторизацію існуючої вертолітної техніки в українській армії. «Попутно ми вивчили ринок цивільних вертольотів і зрозуміли, що сьогодні найбільш затребувані у світі вертольоти, розмірність яких така, як у Мі-2, – 4-6 тонн злітної маси. Для цього ми відкрили своє конструкторське бюро, яке має право займатися модернізацією і ремоторизацією вертолітної техніки», - повідомив В.БОГУСЛАЄВ.
Він відзначив, що підприємство вже одержало ряд технічних завдань на "Мі-2". «Ми вже одержали технічне завдання на наші "Мі-2" від Міністерства надзвичайних ситуацій, найближчим часом одержимо ТЗ від Міністерства оборони, від Міністерства внутрішніх справ і Департаменту лісового господарства. Таким чином, ми матимемо чотири тверді замовлення на виготовлення вертольотів під санітарні, під патрульні, під пожежні, під вахтові варіанти використання "Мі-2», - повідомив В.БОГУСЛАЄВ.
Вертолітна програма складатиметься з чотирьох етапів. Перший – це модернізація і заміна двигунів на вертольотах Мі-2. Другий етап – більш глибша модернізація (зміна форми фюзеляжу, винесення паливних баків за межі салону вертольота, заміна редуктора). Третій – це розробка і сертифікація власної модифікації вертольота Мі-2МСБ2 і четвертий – запуск складання цього типу вертольота тут, у Вінниці. Розробку вертольота планується завершити цього року, щоб до кінця року вже одержати сертифікат на нього.
На всю програму потрібно близько 80-100 мільйонів доларів, і вона буде розрахована на 7 років. За підсумками реалізації програми «Мотор Січ» розраховує вийти на випуск 15-20 вертольотів Мі-2МСБ2 щомісяця. Орієнтовна ціна такого вертольота становитиме 9 млн. грн., при тому що аналогічний вертоліт російського складання коштує близько 3,5-4 млн. доларів.
Крім того, наступного тижня ряд працівників "Вінницького авіаційного заводу" поїде на основний завод у Запоріжжі для проходження необхідного навчання.
До кінця березня до Вінниці будуть доставлені перші два вертольоти, які проходитимуть ремоторизацію, які мають бути готові до експлуатації вже в травні.
 
< Попередня   Наступна >

 

 
 
© 2005-2018, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.